B2B

 

 

Jak zostać naszym Partnerem w 3 prostych krokach?

1. Zarejestruj konto 
na naszej platformie pod adresem eplakaty.pl/informacje/rejestracja

2. Po dokonaniu rejestracji skontaktuj się z nami
pisząc na adres sklep@eplakaty.pl w celu aktywacji dostępu. W kilku zdaniach opisz swój biznes.
Pozwoli nam to na lepsze poznanie Twoich potrzeb i oczekiwań a w rezultacie przygotowanie najlepiej dopasowanych warunków handlowych. Istotne z naszego punktu widzenia będą informacje na temat wielkości biznesu, zatrudnienia, kanałów sprzedaży online/offline a także oferowanym obecnie asortymencie. 

3. W ciągu 48 godzin otrzymasz maila z potwierdzeniem warunków handlowych
Od tego momentu będziesz mógł przeglądać ofertę, ceny hurtowe a także składać zamówienia. 

 

 


 

 

 

Warunki cenowe

Decydując się na współpracę z nami uzyskasz dostęp do indywidualnego cennika zawierającego atrakcyjne rabaty. Dodatkowo otrzymasz dostęp do akcji promocyjnych i wyprzedażowych dedukowanych tylko dla zarejestrowanych Partnerów.

 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Produkty dostępne w naszym katalogu magazynowane są w Polsce. Pozwala to na realizację zamówień już w 24 godziny, chyba, że informacja na karcie wybranego produktu dopuszcza dłuższy termin.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Jakie są formy płatności?

Obowiązującą formą płatności w początkowym okresie współpracy jest płatność przelewem przed realizacją zamówienia. Istnieje możliwość uzyskania rabatu kupieckiego z terminem płatności do 60 dni po pierwszym miesiącu współpracy lub zrealizowaniu i opłaceniu w terminie co najmniej dwóch zamówień.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Gdzie znajdę informację o produktach?

Zawsze aktualne informacje na temat oferty znajdziesz na stronie eplakaty.pl. Możesz korzystać z udostępnionych tu zdjęć i parametrów. Nie zezwalamy natomiast na kopiowanie znajdujących się tu opisów produktów.

Informacje na temat nowych produktów wraz ze zdjęciami, opisami, cenami i parametrami otrzymasz w formie newsletteru.

Jeśli prowadzisz sklep online lub oferujesz swoje produkty na popularnych marketplace, możesz uzyskać dostęp do pliku XML zawierającego wszelkie potrzebne informacje. Plik XML aktualizowany jest codziennie.

Dodatkowo o nowościach i ponownych dostępnie produktach będziesz otrzymywać informacje od swojego dedykowanego opiekuna.

 

 

 


             

 

 

 

Jak składać zamówienia?

Zamówienie możesz złożyć po zalogowaniu do swojego konta na stronie eplakaty.pl

Istnieje możliwość przesłania zamówienia pisząc na adres swojego opiekuna handlowego. Do tego celu można użyć prostego pliku excela, w którym wystarczy uzupełnić kolumny numer katalogowy oraz ilość zamawianych sztuk.

Minimalna kwota zamówienia wynosi 1 zł netto, a produkty można kupować w ilościach mniejszych niż pełne opakowania zbiorcze.

 

 

 

 


 

 

 

Dedykowane wsparcie

Decydując się na współpracę z nami możesz liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna, który pomaga w rozwijaniu sprzedaży. Dodatkowo będzie czuwał nad sprawną realizacją zamówień.

 

Dostępne formy dostawy

Obecnie możesz skorzystać z dostawy kurierem DHL, InPost, Pocztex i DPD.
Koszt dostawy przesyłki do 30 kg jest zgodny z informacją podaną na karcie wybranego produktu.

Istnieje także możliwość skorzystania z własnego transportu. W tej sytuacji należy podczas składania zamówienia wybrać opcję „odbiór osobisty”, a termin i warunki odbioru ustalić z opiekunem handlowym.

 

 

PayU